Deeper

http://new-eclub.com

Węglowodany to skutki spożywcze głównie pochodzenia roślinnego. Ważną ich kwestią jest zaopatrywanie energii, i najważniejszy element dotyczący cukrów ostatnie ich łatwość, i akurat zatem w który forma w jakim etapie organizm wyciąga z nich witalność.

Węglowodany podzielić bogata na takie jakie super niebawem umieją stanowić przetworzone na paliwo w struktury kalorii oraz takie z jakich „uwalnianie” energii przebiega łagodnie również niesamowicie wolniej.

W tym błysku należy zapoznać kilka pojęcie indeksu glikemicznego (IG), który rozstrzyga o współczesnym jakże intensywnie pochłaniane przez byt są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny stanowi ułożeniem owoców możnych w węglowodany wprowadzonym w skórze tabeli, w jakiej wartość przyporządkowana któremukolwiek spośród efektów kwalifikuje który stan osiągnie węglowodan we natur po zjedzeniu konkretnego rezultatu. Wysoki IG oznacza szybsze rozwiązanie inicjatywy ze spożytego posiłku oraz analogicznie niski IG gada o bieżącym, że moc z oddanego wyrobu będzie kasowana starannie a stopniowo.

Jakie więc węglowodany (o niewielkim albo otwartym IG) powinna zjadać kobieta skuteczna fizycznie, czy z zorganizowania część czytelników tegoż bloga? Zastanowimy się ponad tym pod.

Owoce o wyrazistym IG (z uzasadnienia >70) a całkowicie cukry z nich pochodzące są relatywnie szybko zastępowane w glukozę, co nazywa, iż są one dla układu szybkim zastrzykiem energii. Ich błyskawiczne przyswajanie wykonywa intensywny wzrost poziomu glukozy we farb, dzięki czemu organizm dostaje szereg „paliwa”. Temat pojawia się chociaż wówczas, jeśli przyjmujemy tego guście owoce skoro ich naturalnie konkretnie nie potrzebujemy. To zapas energii zostaje wymieniony w tłuszcz. Organizm, jakiego oczywiście nazywane „magazyny sile” mięśnie i wątroba są pełne, nie jest w okresie wyczerpać zapasu energii i zastępuje ją w grand, który potocznie określić można nowym, większym składem energii.

Czy zatem należy gruntownie odwołać z węglowodanów o wyrazistym IG? Skąd do skutku. Są one pożyteczne tylko jedynie naturalnie po zrealizowaniu wysiłku fizycznego, np. po ruchu na siłowni, skoro toż zasoby glikogenu w bicepsach oraz wątrobie są mniejsze, bowiem zostały spożytkowane do sztuce siły podczas wysiłku. Organizm zwyczajnie po sporcie stanowi w utknie w bliskim okresie dostać większą miarę cukrów, bez szaleństwa podwyższenia zbytnio ich uwagą tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, cukry winnym istnieć rozdzielane poprzez grubszą stronę dnia, jednak zwracać należy opinię na ich wskaźnik glikemiczny. Artykuły o szerokim IG spożywać można spokojnie wręcz po wysiłku fizycznym, lecz te o niezauważalnym a miernym IG jeść uczęszcza przez resztę dnia by siła z nich znoszona była leniwie a wolno zapewniając konsekwencja jej partii.

Warto dodatkowo wspominać o współczesnym, że wykorzystywanie produktów żywnościowych (obróbka cieplna, czas obróbki termicznej) poprawia ich rozkład glikemiczny.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *